מטרת הקורס לתת ידע מעשי בתחום השיווק והמכירות הדרושים לאנשי שיווק העובדים מול רשתות פרסום חשוב מאוד לציין שזה התחום החם כיום בישראל עקב תחרות כמעט בכל ענף דרוש איש שיווק ומכירה שידע לקחת את החברה צעד לפני המתחרים
הכרת שלבי תהליך השיווק השונים היכרות עם עולם הפרסום, והכשרת הלומד בשיטות ומודלים חדישים בתחום הפרסום ויחסי ציבור. מקנה ידע עדכני, מעשי, שימושי ובלתי אמצעי. המסלול משלב בין עבודה אישית מעשית הנקראת פרויקט אישי להרצאות פרונטאליות של אנשי שטח בעלי ניסיון רב בשיווק והמכירות בארץ ובעולם
-
איפה מתבצעים הלימודים ?
תל אביב
-
כמה זמן הקורס ?
30 מפגשים 240שעות לימוד, ו60 שעות פרויקט
-
למי יועד הקורס ?
בגדול לכל מנהלי פרסום, מנהלי שיווק, קופירייטרים,מנהלים ברשתות שיווק, מנהלי סניפים וחנויות, המעוניינים לפתח קריירה עסקית בתחום,
-
הסמכה
תעודת מטעם ABS בית ספר למסחר ועסקים
-
מה לומדים תאכלס?
– אומנות המכירה, תהליך המכירה והשכנוע
– קידום מכירות ויחסי ציבור
– שיווק ומכירות באינטרנט
-שיווק מודרני ושיווק תחרותי במרחב הקמעונאי
– הגדרת השיווק המודרני והכניסה למעגל התחרות
– התנהגות צרכנים בזמן קניה
-להכיר את צרכי הלקוח ולתת מענה מתאים
– הצטיינות בשירות ומיקוד לקוח
– ניהול תהליכי שירות וטיפול בתלונות