התחרות הפכה את השיווק למנוף כלכלי מרכזי. הביקוש לאנשי מכירות מיומנים הולך וגובר קידום מכירות ויחסי ציבור ככל שמכירה אישית וקידום מכירות מהווים מרכיבים מרכזים יותר בתמהיל השיווק. כך גם מקדמי מכירות מהווים צינור מידע חשוב המקשר בין הלקוחות להכנסות החברה, ולהם תפקיד חשוב בעיצוב צרכי הלקוחות והשפעה על עמדותיהם. בסיום מסלול זה תוכלו להתקדם ולהגיע לתפקידים בכירים כמו מנהלי מכירות במאות ארגונים בנוסף, ניתן להשתלב בעבודה במחלקות שיווק בארגונים, משרדי פרסום וקידום מכירות.
-
איפה מתבצעים הלימודים ?
קרית ביאליק
-
כמה זמן הקורס ?
8 חודשים, קורס ערב, פעם בשבוע.
-
מהם תנאי הקבלה ?
12 שנות לימוד, ראיון קבלה, מבחן מיון
-
הסמכה בסיום הלימודים
בפיקוח משרד התמ"ת המעניק תעודה מקצועית "שיווק וקידום מכירות". בנוסף תוענק דיפלומה מקצועית מטעם המכללה לניהול בשיווק וקידום מכירות.
-
מה לומדים תאכלס ?
– תורת השיווק
– פסיכולוגית הצרכן
– חשיבה כלכלית עסקית
– יצירתיות
– כושר ארגון
– מיומנות בתפעול מאגרי מידע
– הצגה אטרקטיבית
– שכנוע נכון
– תפעול וניהול סחורה
– היבטים תכנים של מכירה תודעת שירות ושיווק
– ניהול מערך השיווק
– מבנה המוצר
– נהלי מכירה ועבודה
– מיומנויות הניסוח