קורס פיתוח משחקים נועד לכל מי שאוהב משחקים, מי שרוצה לפתח ולשחק במשחקים בתלת מימד, משחקים של מציאות רבודה, אוהב לשחק משחקים במובייל, בפלייסטיישן, במחשב, בטאבלט, ובכל קונסולה שהיא, וחלם אי פעם לבנות בעצמו משחק.
בקורס הזה אתם תחוו גם את הפן העיצובי, גם את הריגוש של לבנות משחק, והיצירתיות לחשוב ולתכנן את סוג המשחק שמתחשק לכם………
בקורס זה נלמד כל מה שצריך לדעת על פיתוח משחקים.
נלמד לפתח מאפס משחקים מסוגים שונים (דו מימד, תלת מימד, מציאות מדומה, מציאות רבודה).
בעזרת המנוע הגדול והפופולרי ביותר בשוק UNITY.
התלמידים ילמדו מאפס לתכנת בשפת #C.
משך הקורס
18 מפגשים, כ 4 וחצי חודשים – פעם בשבוע. (4.5 שעות מלאות כל מפגש)
התלמדות מעשית – 250 שעות
דרישות קדם – זהה לפיתוח אתרים
1. אהבה למשחקים
2. אנגלית ברמה גבוהה
3. לוגיקה וחוש עיצובי
4. מחשב סביר +.
במה התלמידים יעבדו לאחר הקורס?
1. מפתח משחקים – מפתחי מנועי משחק, מעצבים ומפתחי דמויות.
למי הקורס מתאים?
1. למי שחלם ללמוד כיצד לפתח משחק
2. לאנשים צעירים שאוהבים דינמיות בעבודה, אשר רוצים "לעבוד בעבודה כפית ומפחדים שישעמם להם"
3. יוצאי מדעי המחשב / הנדסת תוכנה / הנדסאי תוכנה / עיצוב גרפי / קורסי UXUI
4. אנשים אומנותיים, אחרי תארים אשר קשורים לעיצוב פנים ועיצוב כללי
5. אנשים "שחיים משחקים ואוהבים את זה!
מה לומדים בקורס ?
מבוא לUnity –
– היסטוריית המשחקים וסוגי הקונסולות
– הכרות המנוע Unity.
– יצירת משחק 2D ראשוני
– הכרות עם כל האופציות
– ייבוא דמויות ועזרים מ"החנות"
– יצירת סצינה במשחק
– תנועה של דמות
– חוקי המשחק
– מסך פתיחה וסיום
– צבירת ניקוד
UX/UI למשחקים
– מבוא לתכנות ועיצוב משחקים
– בחירת צבעים וגדלים במשחק
– בחירת גודל האלמנטים תוך התייחסות ללקוח
– רגישות של מנגינה במהלך המשחק וכיצד זה משפיע
– רספונסיביות בין ממשקים שונים
שפת התכנות C#
– הכרות עם השפה
– משתנים
– תנאים ולולאות
– פונקציות ומחלקות
– OOP מלא
Unity מתקדם&3d
– יצירת עלם תלת מימדי
– יצירת פיזיקה בסיסית לעולם המשחק
– סצנה בעולם תלת מימדי
– זויות המלצמה במשחק
– רכיבים
– IDE Studio Visual
– הוספת סקריפטים
– לחצני משתמש
– תנועת הדמות במשחק
– אירועים מיוחדים
– טיפול בחריגות
– עבודה והגבלת זמן
– מבוכים
אנימציות
– Animator & Animator Clip
– מעבר בין פריימים
– יצירת אנימציה
– שימוש בהקלטות ושינוי לפי זמני המשחק
Unity Mobile AR
– בניית אפליקציית משחק לטלפון
– הכרות עם vefuria
– יצירת אפליקציה למציאות רבודה
– שימוש וזיהוי עצמים
– הפעלת דמויות מתוך המכשיר
– יצירת מקלדת וירטואלית
unity VR
– מבוא למציאות מדומה
– הפעלת עצמים תוך התייחסות ל"גוף ראשון"
– עבודה מול פלטפורמות VR שונות
– תנועה והגבלת תנועה
– אימולטורים
– סצינה בעולם וירטואלי
חיבור שחקנים נוספים
– יצירת כמה דמויות באותו משחק
– משחק בLAN
– עבודה ברשת מול שחקן חיצוני
– ניתוק שחקן מהסצינה