גוגל פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הולכות ומתבססות כפלטפורמות השיווק החשובות ביותר באינטרנט ובכלל בעולם השיווק כולו והפער בין עסקים השולטים בקידום ברשתות החברתיות לבין אלו שלא מתמצאים ברשתות החברתיות הולך ומתרחב . למרות שעקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק ולקדם אותו ולפרסם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את המטרות האמיתיות ואת מטרות השיווק ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק ובגוגל , יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד והמעקב של הרשת החברתית ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק הפרטי שלכם …
-
איפה מתבצעים הלימודים?
ראש פינה
-
כמה זמן הקורס?
הלימודים הם לימודי ערב פעם בשבוע 18:00 עד 21:00 סה"כ 27 שעות לימוד .
-
למי מיועד הקורס ?
כל אדם שמעוניין לרכוש לעצמו מקצוע נחשק ומבוקש בשיווק , לכל בעל עסק שמעוניין לדעת איך לשווק את עצמו ברשתות המדיה
-
מהם תנאי הקבלה ?
ידע בסיסי באנגלית ומבחן התאמה .
-
הסמכה בסיום הקורס
תעודת גמר נחשבת מטעם מכללת RES .
-
נושאי הלימוד
- יסודות הפרסום, הכרת מושגים ומונחים בסיסים,מיתוג ואסטרטגיה.
- ניהול עמוד עסקי ללקוח, הכרת ממשק הניהול, ניתוח סטטיסטיקות
- הקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק, הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, סוגי קמפיינים, קידום, ניתוח סטטיסטיקות
- מחקר ושימוש מתקדם בקהלים, שימוש ברשימות תפוצה, יעדים
- ניתוח ואופטימיזציה, משמעות תוצאות הקמפיין, כיצד מבצעים אופטימיזציה ומשפרים את הקמפיין, עמידה ביעדים שהוגדרו
- שימוש בכלי פרסום, שימוש בקודי מעקב והטמעתם באתרים, ניהול מודעות, יצירת קהלים מרשימות תפוצה, ניהול לקוחות באמצעות Business Manager
- יו טיוב, לינקדאין, טוויטר ועוד… ייחוד כל רשת, איפון הרשתות
- פרסום באינסטגרם ורשתות נוספות, כיצד מפרסמים, דפי נחיתה
- הבדלי קמפיינים בין פייסבוק לאינסטגרם, באילו עוד רשתות חברתיות ניתן לפרסם? סיכום קורס